fbpx

Kwaliteit

Kwaliteit hoog in het vaandel

Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Goede behandelingen, materialen en administratie zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg. Een goede klachtenbehandeling hoort daar ook bij.

Onze praktijk werkt aan het op peil houden van de kwaliteit. Binnen de tandheelkunde zijn diverse kwaliteitsbevorderende activiteiten beschikbaar.

Onze praktijk besteedt tijd en aandacht aan de volgende zaken:

  • Lidmaatschap wetenschappelijke vereniging
  • Lezen vakliteratuur
  • Volgen van bij- en nascholing
  • Bijwonen intercollegiaal overleg
  • Bijwonen studiegroepen
  • Interne scholing
  • Kennistoetsen
  • Implementatie van nieuwe richtlijnen, veldnormen, gedragsregels en praktijkwijzers
  • Bijwonen themaprojecten
  • Bezoeken klinische avonden

Uw mening stellen wij buitengewoon op prijs. Hebt u suggesties hoe we u beter van dienst kunnen zijn? Neem dan contact met ons op. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we goede kwaliteit blijven leveren.

Wij zijn aangesloten bij:

Open chat
Stuur geen privacy gevoelige informatie!
Beste bezoeker,

Deze Whatsapp service is alleen bedoeld voor Dentiz Spijkenisse

Onze WhatsApp service is alleen tijdens de openingstijden van de praktijk beschikbaar. Heeft u dezelfde dag geen reactie gekregen van ons dan is uw afspraak/annulering niet bevestigd. U kunt ons de volgende dag opnieuw een bericht sturen of ons mailen/bellen.

Onze WhatsApp service is NIET bedoeld voor zorg en/of administratie gerelateerde vragen. Gaarne alleen afspraak gerelateerde vragen stellen.

Wilt u geen privacy gevoelige informatie sturen als daar niet om gevraagd wordt, dit in verband met privacy wetgeving.